Rabu, Julai 16, 2008

SIBUK...

Saya rindu untuk menitipkan sesuatu di blog ini. Tapi mutakhir ini dilanda kesibukan. Isteri tercinta alhamdulillah telah selamat menitipkan cahaya mata kami yang kelima. Hanim Ikhwana namanya. Maksudnya...Good companion. Rasa saya, kelahiran inilah paling mudah. Terima kasih kepada ibu bapa dan teman-teman kami yang sering mendoakan.

Semalam berlangsung debat DSAI VS Sabry Chik. Saya yakin, debat itu telah berjaya menerobos jerebu minda ramai manusia. Tak sangka, DSAI dapat liputan begitu hebat dan percuma sahaja berjaya access kepada lebih 20 juta jiwa di Malaysia....wamakaru wamakarallah...

Last...kepada para pengunjung, maaf jika saya tak sempat up-date lebih ditil. Dua buah buku sempat saya khatami...kini sedang mengulit karya Prof Kamil dan Ramlee Awang Mursyid... Ah...cuti bersalin lima hari menyelesakan sekali!

Tiada ulasan: