Rabu, Julai 02, 2008

Argh!!! Ngerinya!


Pada mulanya, saya tidak begitu menghiraukan sangat apa isi kandungan Surat Akuan Berkanun Raja Petra itu. Iya, sudah lama isu ini berlegar-legar. Najib dituduh terlibat. Najib nafi. Tuduh lagi, nafi lagi. Pendeknya, tak kemanalah jawabnya. Polis dan Peguam Negara pun ‘tidur’ atau ‘kura-kura’…

Namun, apabila membaca antara isi surat Raja Petra ialah, beliau membuat akuan bahawa Rosmah isteri Najib sendiri berada di tempat pembunuhan Altantunya. Saya memetik apa yang dipaparkan di harakahdaily:



Dalam kejadian malam pembunuhan itu tiga orang telah disyaki berada ditempat kejadian iaitu Datin Seri Rosmah Mansor, isteri Timbalan Perdana Menteri, Pemangku Kolonel Aziz Buyong (kini Leftenan Kolonel) seoarang pakar C4 dan isteri Aziz iaitu Norhayati yang merupakan ADC bagi Datin Rosmah, kata Raja Petra dalam surat akuannya itu. Lebih mengejutkan, Raja Pertra mendakwa menurut sumbernya bahawa Aziz telah menempatkan bahan letupan C4 itu di beberapa anggota badan Altantuya sambil disaksikan sendiri oleh Rosmah dan Norhayati.



Waduh…serius bangat pertuduhan ini. Takut saya dibuatnya….

Tiada ulasan: