Rabu, November 07, 2007

Foto Semasa Raya...sorry lambat noo up-load





























Berikut ini adalah foto yang diambil masa raya...tak banyak sangat, banyak lagi yang diambil oleh adik ipar saya Amar

2 ulasan:

isma berkata...

ramai nye anak abang.. :)

Tanpa Nama berkata...

Mana pegi jubah dan serban hang?

Masa kat Uni dulu bila time belajar sejarah, kunun aku nak khusus dalam re architecture, sebab tinguk bangunan lama kat europe amboi mak cantiknya dipulihara dan dibaiki bukan dirobohkan.

Ewah, masuk subjek structure, aku berangan pula nak jadi macam Santiago Calatrava Valls engineer kelahiran Spanyol yang berjaya men"bridging the division between structural Engineering dan architecture"

Pastu aku sakit, mak aku tak caya aku ke UK, aku belajar dengan ayah aku balik, lepas itu ntah. Aku pun tak tau apa yang aku merapik meraban dalam blog ko ni, sampai melalut-lalut daftar jadi ahli UMNO pun aku tak tau.

Yang aku tau aku nak ikut untie aku berkempen dan buat croisant dan curry puff gubah bunga dan jahit langsir, buat gelang kristal.

Jadi Ahli UMNO best boleh jalan-jalan dan aku memang suka berjalan. Boleh gak dapat subsidi beli oven dan mesin jahit. Ha lepas tu buleh jual barang kau berlipat kali ganda harganya dengan mak-mak datin yang tak tau mengira tu hehehe...Kain songket RM300.00 pun murah, tudung bawal angkasawan yang tah apa-apa tu RM95.00 pun laku.

Buat lah kempen juta-juta "jadilah pengguna bijak" tak akan jalan punya,kalau wanita utamanya bebal.